I`m waiting here further explanation of practical usage... I have IPTV streamed over udp protocol, but i do not know how to use udpxy in my case too...
Might anyone could make a little How-To? We could use NetPlayerB...
udpxy
Re: udpxy
LE40B653T5W,UE40D6750,UE65Q8C
Have questions? Read SamyGO Wiki, Search on forum first!
FFB (v0.8), FFB for CI+ . Get root on: C series, D series, E series, F series, H series. rooting K series, exeDSP/exeTV patches[C/D/E/F/H]
DO NOT EVER INSTALL FIRMWARE UPGRADE
FFB (v0.8), FFB for CI+ . Get root on: C series, D series, E series, F series, H series. rooting K series, exeDSP/exeTV patches[C/D/E/F/H]
Re: udpxy
Thanks!
One i did not understand - we can`t have two networks on B series TV - just one (wired or wireless) and i run udpxy on my TV...
So if i have samsung connected to internal network (192.168.1.102), could i use my external IP adress as second network?
One i did not understand - we can`t have two networks on B series TV - just one (wired or wireless) and i run udpxy on my TV...
So if i have samsung connected to internal network (192.168.1.102), could i use my external IP adress as second network?
LE40B653T5W,UE40D6750,UE65Q8C